- Reklamace se řídí dle Občanského zákoníku nebo Obchodního zákoníku.
- V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má kupující nárok na bezplatnou opravu nebo výměnu.
- Pro správné uplatnění reklamace je nutné nejprve nás kontaktovat a dohodnout postup reklamace, kontakt je možný telefonicky, e-mailem nebo písemně. V případě zasílání reklamovaného zboží poštou je nutné, aby byl již proveden výše uvedený první kontakt, bez předchozí dohody nebude reklamované zboží přijato k reklamaci, prodávající má právo zásilku odmítnout.
- Záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít
- Kupující může též požadovat slevu z kupní ceny zboží, tuto slevu lze poskytnout v případě, kdy má věc vady, které nebrání, aby sloužila danému účelu
- V případě uplatnění slevy, bere kupující na vědomí, že vady, na které byla sleva poskytnuta, nelze již v budoucnu reklamovat
- K rychlému vyřízení Vaší reklamace musí obsahovat:
Prostřednictvím České pošty na adresu:
Jiří Trombik, Luční 298, 737 01 Český Těšín
email: info@motorajdou.cz
tel.: 604371894
Na balík prosím uveďte: REKLAMACE
Po obdržení balíčku Vás budeme ihned kontaktovat.
Nezapomeňte prosím balíček v odpovídající hodnotě pojistit.
Reklamaci v žádném případě neposílejte na dobírku - nebude přijata.
! Pro správné uplatnění reklamace je nutné nejprve nás kontaktovat a dohodnout postup reklamace, kontakt je možný telefonicky, e-mailem nebo písemně. Bez předchozí dohody nebude reklamované zboží přijato k reklamaci !